reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Jamborová

Mária Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký malý, krpatý živel, ktorý je vždy skôr počuť ako vidieť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Divne obyčajná

Mária Jamborová

Divne obyčajná

Ja vlastne chcem iba také obyčajné veci, aj keď si myslím, že som trošku neobyčajná. Možno som len namyslená a pyšná ale aj tak sa mi páči byť iná ako všetky ostatné.

  • 29. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 388x
  • 1
Teambuilding alebo tímbilding

Mária Jamborová

Teambuilding alebo tímbilding

Minulý týždeň o tomto čase sme niekde v tme a zime za vetra, niekde za Ružomberskou kalváriou čakali na uja a verili v to, že nám pomôže a my pôjdeme na ten šialený teambuilding radšej naspäť do civilizácie.

  • 2. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 902x
  • 0
Malta moja Malta

Mária Jamborová

Malta moja Malta

Venku padá sychra, je tam kosa a ja som narobená z toho gruntovania, za ktoré ale našťastie dostávam plat. Ništ sa mi nesce a tak si tu myslím na Maltu.

  • 15. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 564x
  • 1
Denník supervízie

Mária Jamborová

Denník supervízie

V škole máme taký zvláštny predmet. Kurz pastorálno-psychologickej supervízie. Formou skupinovej supervízie sa učíme všetko o samotnom procese, priebehu a výstupoch. Je to náročné a ťažké, pretože nikomu z nás sa nechce rypkať v svojich emocionálnych, psychických a iných útrobách.

  • 11. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 0
Kardio víkendovka- 15-18 september

Mária Jamborová

Kardio víkendovka- 15-18 september

To bol teda predĺžený víkend- heslo "A toto sa naozaj stalo." Deti ako vždy z besných vajec, mimoriadne spevavé a tí správni vedúci.

  • 28. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 443x
  • 0
reklama
Loď Perl Negra sa nakoniec aj tak nepotopila

Mária Jamborová

Loď Perl Negra sa nakoniec aj tak nepotopila

Keď som si zháňala číslo na Majču, ešte som ani netušila, aké super to bude. Nakoniec som sa aj tak prihlásila cez Zuzku a motivácia bola celkom iná. Aj som sa tešila, aj som sa bála, predsa len kardiaci, to nie je len tak. decká si niekedy neuvedomujú čo môžu a čo nie a kde sú hranice. A svedkom mi bol ten veľký červený ruksak v ktorom bol resuscitátor.

  • 22. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 0
More moje moré zelené more

Mária Jamborová

More moje moré zelené more

Keď som mala 8 rokov, naši nás vzali na dovolenku do Talianska. Naši tam boli už aj rok pred tým, ale ja som musela zostať doma, pretože decko rok po operácii srdca nemôže ísť na nepreskúmanú pôdu cudzej krajiny.

  • 19. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 524x
  • 0
Aj v nemocnici môže byť dobre

Mária Jamborová

Aj v nemocnici môže byť dobre

Keď som pred dvoma týždňami v stredu nastupovala na príjem do Detského kardiocentra na Kramároch, ešte som netušila čo všetko zažijem.

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
Muž, gentleman

Mária Jamborová

Muž, gentleman

Výskyt mužov gentlemanov v našej populácii klesá. Klesá tak rýchlo, že onedlho sa stanú ohrozeným druhom. Podľa mňa to súvisí s tým, že moderný človek sa stal veľkou individualitou a netrápi ho nič a nikto. To platí rovnako na ženy aj mužov.

  • 21. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 519x
  • 52
Dobrý deň, major Gagarin

Mária Jamborová

Dobrý deň, major Gagarin

Učili sme sa o Vás v škole. Myslím že v treťom ročníku. Mala som vtedy 8 rokov a myslela som si, že ste náramne odvážny muž. Letieť do vesmíru, veď komu by sa to nepáčilo? Vtedy sme všetci chceli byť buď kozmonautmi alebo smetiarmi. Ja osobne som preferovala skôr smetiarov. Niežeby sa mi kozmonautovanie nezdalo lákavé, ale naskakovať za jazdy na to veľké auto, musíte uznať, že predsa len je to väčšia zábava ako len sedieť v rakete.

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 630x
  • 10
reklama
Asi mám tvrdú hubu

Mária Jamborová

Asi mám tvrdú hubu

Nikdy v živote som sa nenaučila hovoriť ľ. Nie že by som to neskúšala, ale ľ mi jednoducho nejde z huby a ani do uší. Myslím že je to aj celkom pochopiteľné. Korene mojej rodiny pochádzajú z dvoch dedín v jednom kraji, ktoré majú absolútne špecifické gramatické pravidlá. Pre autentickosť budem písať tak ako počujem.)

  • 16. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 5
Na vlásku

Mária Jamborová

Na vlásku

Konečne rozprávka kde nie sú žiadne rozprávajúce zvieratá, obri, prehistorické zvery či iné potvorky.

  • 21. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 634x
  • 4
Sneh u Červeňanovcoch

Mária Jamborová

Sneh u Červeňanovcoch

V Soblahove sa vyskytol prvý sneh. A nielen v susedovie záhrade. Minulý týždeň v sobotu sme sa s maminou nasmiali na tom, ako som rok čo rok v jeden jesenný deň pýtala od maminy rukavice a od tatina sánky.

  • 29. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 1
Za dobrotu na žebrotu nie je výstižný názov

Mária Jamborová

Za dobrotu na žebrotu nie je výstižný názov

Lepšie je "daj človeku ruku, osere ti plot!" Som iba taká obyčajná študentka, ktorá má radosť z toho, čo ju v škole učia. Radosť sa prejavuje hlavne vtedy, keď mám známku v indexe. Dovtedy to vie byť niekedy aj dosť nechutný boj.

  • 18. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 604x
  • 1
Dnes

Mária Jamborová

Dnes

Dnes sa mi dva krát ukázala jar a raz leto.

  • 23. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 1
reklama
Hokej v autobuse

Mária Jamborová

Hokej v autobuse

Dnes som prežila neobyčajnú cestu obyčajným autobusom.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 1
Stred

Mária Jamborová

Stred

  • 19. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 1
Ponuka

Mária Jamborová

Ponuka

  • 31. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 632x
  • 0
Počul som, že máš frajera...

Mária Jamborová

Počul som, že máš frajera...

S touto vetou a neskutočne šibalským úsmevom na mňa vyskočil bratranec 23.12. na oslave menín jeho mamy a brata.

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 870x
  • 2
Prečo nemám Vianočnú náladu?

Mária Jamborová

Prečo nemám Vianočnú náladu?

Fakt by ma zaujímalo, čo v mojom podvedomí sa zmenilo?

  • 22. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu