reklama

Denník supervízie

V škole máme taký zvláštny predmet. Kurz pastorálno-psychologickej supervízie. Formou skupinovej supervízie sa učíme všetko o samotnom procese, priebehu a výstupoch. Je to náročné a ťažké, pretože nikomu z nás sa nechce rypkať v svojich emocionálnych, psychických a iných útrobách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Deň prvý:Dnes ma nič nenaštvalo, celý deň super nálada, Malta to zachránila a ešte sme aj maľovali, zapapraná som bola celá, maľovala som rukami a som hrdá na svoj prvý obraz, ktorý som nazvala "Bitka so sestrou pri nedeľnom obede". Bude zo mňa bezpochyby akademická maliarka Deň druhý:Jediný pozitívny zážitok dňa doteraz, bolo stretnutie s Jonim na Hodžovom námestí, skvelééééé Latttééééé od nášho malého kávovaru Olivera- inak dokonalý chlap- nehovorí, počúva a varí úžasnú kávu.Najhorší okamih dňa- hodinové posedenie v zatuchnutej miestnosti, kde sme sa nútili k vzletným myšlienkam.Ešte že ma čaká vyhliadka na svetlu skoru buducnost s Maťkou a Zuzkou. Zadarilo sa, dievčatá si kúpili skvelé blúzky, kočky najväčšie sú z nich. Deň tretí:Deň najťažší a preto som nemala silu čokoľvek písať, preto som to zhodila na Norah Jones- The long day is over- odporúčam pustiť. Deň štvrtý:Hromadiaca sa energia hyperaktívneho dieťaťa sa musí vždy nejako prejaviť a tak si istí študenti našej fakulty, ktorých som pre tmu nevidela, určite mysleli že som sa zbláznila, keď som okolo nich prebehla s hlasným "jááá uuužžž potrebbuuujjeeeeeem pohhyyyyyb" skroro som ich zramovala. A keď sa budem snažiť môžem byť aj Pasívne-asertívny agresor. Svetlý bod dnešného dňa- pekný spolucestujúci v trolejbuse a palacinky s Mirkou- bejbe raz z teba bude veľká obracačka palaciniek vo vzduchu. Deň piaty:fyzicky ako tak, psychicky zničená. Generalizujúce vlastnosti, aplikované bezmyšlienkovite- despoticko- starostlivý dospelák, ktorý sa správa ako radostno-poslušné rebelujúce decko. Neprijaté ocenenie zmietnuté zo stola, dotknutá duša, ktorá nenesie zodpovednosť za jej konanie, s veľkým výdychom a boľavou hlavou a vlastne aj dušou idúcky do tmy a neznáma. to je odvaha ! Deň šiesty:Po dni piatom posekano-šťastná, dnes spiaco, kľačiaca, opakujúc si nový scénar, pozitívne zistenie že ho viem, ziamkovo-placková, s voňajúcimi vlasmi, spivajúc s Radkom včelku Máju kráčajúc a tancujúc cez celú fakultu, flegmaticky spĺňajúca úlohu, rozosmiata jeho črevným démonom, ktorý sa ozval v praví čas, stretnúc veroniku a dve kočky doktorské, spraviť si so Zuzi krátku supervíziu v trolejbuse-podvedomé správanie Deň siedmy:ráno so zeleným pocitom, nalakovaným presvedčením, že všetko pôjde hladko, diskusná hodina s minútovou ručičkou, Vybavovačka a radosť veliká, tancujúco- spievajúc si ideme pre známky, s nalakovanými nechtami nenalakované "A" a nakoniec aj tak zasa iba Maltu a zeleno-žltú organzu, lebo je ako tyl a tyl je najženskejšia látka, všetko upratané, spolužiaci vystískaní a vybozkávaní, hrdá na Zuzku, lebo prišla k svojmu cieľu, rýchlo na vlak a doma zima ako v ruskom filme, v obchode s tatinom navštíviac oddelenie vianočných ozdôb- disko srňečky-zlaté sa vypredali. teplé zemáky a studené maslo, vôňa aviváže a drevenného kúrenia. našťastie je to už za mnou.

Mária Jamborová

Mária Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký malý, krpatý živel, ktorý je vždy skôr počuť ako vidieť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu