reklama

Loď Perl Negra sa nakoniec aj tak nepotopila

Keď som si zháňala číslo na Majču, ešte som ani netušila, aké super to bude. Nakoniec som sa aj tak prihlásila cez Zuzku a motivácia bola celkom iná. Aj som sa tešila, aj som sa bála, predsa len kardiaci, to nie je len tak. decká si niekedy neuvedomujú čo môžu a čo nie a kde sú hranice. A svedkom mi bol ten veľký červený ruksak v ktorom bol resuscitátor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odvahu tú som mala a aj dve tašky batožiny. keby ste videli to množstvo materíalu, ktorý sme mali. Za autobusom sme vliekli ešte aj prívesný vozík. A s tým šoférom som si pripadala ako účastník zájazdu, už len som čakal kedy nás upozorní aby sme vracali podšálky. Nemal ich ale večer mal viezť vážených Japoncov, tak sa naše choré deti nemohli v autobuse ani napiť, aby náhodou dačo neobliali. Ale najviac zabil ten ujo, keď nám zastavil pod kopcom na ktorom bola chata, povedal, že tam s 12 miliónovým autobusom nepôjde a že si to máme povykladať a on pôjde. Ale zase čo ťa nezabije, to ťa posilní. Chaos tam bol, keď sme vyšli, deti sa vítali medzi sebou, vítali vedúcich a všetci sa naraz rozprávali. Tak som radšej vykladala batožinu, akosi som to nezvládala. Ale to bol fakt iba môj blbý pocit. detská ma až extrémne rýchlo prijali medzi seba a večer som tam už mala kamarátov, až až. Len keby nám stále nepršalo. Dali sme sa vyrábať pirátske lode, tri krát sme od nich utekali, pričom sa nám s každým dažďom zlepšoval čas poschovávanie farieb, papierov a iných pomôcok. Ani sme ich nedorobili, celý týždeň sme na to potrebovali. A niektorí aj viac. Aj hymny sme si zložili. Najviac ma tešilo, že tú našu si decká pohmkávali celý tábor a poznali ju lepšie ako tú svoju vlastnú oddielovú. A futbal, divili by ste sa aké sú kardio-decká hyperaktívne. Futbal prestali hrať iba vtedy, keď som nariadila nútenú prestávku lebo väčšina hráčov už bola modrá. A aj vtedy sa ešte sťažovali že si málo zahrajú. A najviac populárna bola tramoplína. A povedzme si na rovinu aj najnebezpečnejšia. Ja sama som na nej dostala do zubov. Aj na výlety sme chodili. V jaskyni sme boli, kde bola tma ako v rohu a zima jak v ruskom filme, vo Zvolene, kde mali vtipné sprievodkyne. Prosím vás ak niekedy pôjdete v lete popozerať nejaké pamiatky, natrafíte na brigádnikov, ktorí vedia povedať iba to, čo musia, slovo zaujímavosti nemajú v slovníku.A rovnako aj v Betlairi, tam sme to už očakávali a naozaj nesklamali nás. Pre odpovede na otázky sme si mali zájsť na pokladňu. Ale nevadí aspoň sme sa pobavili. A dokonca aj telka nás prišla nakamerovať. Ja som tam ani neni v zábere, lebo som zbierala po deťoch v jedálni popadané guličky z tvorivých dielní. A mali sme aj skvelú poštu keď som vysvetľovala princíp písania pošty o tom že to má byť niečo milé, a nie škaredé či hanlivé, použila som príklad s pekným tričkom. na druhý deň som mala v schránke 6 papierikov s komplimentom na moje tričko. A na úspávanie som dostala izbu veľkých dievčat, ktoré teda rozhodne netrebalo uspávať,ale iba strážiť aby nám nebehali za chalanmi :o) Môžem sa pochváliť ustrážila som a aj bez toho aby ma nenávideli, že im nič nedovolím. V tomto som bola na seba hrdá :o) A aby nám nebolo málo, rozbitých kolien, odretých prstov, modrín z futbalu a vracania z trampolíny a autobusu, na deti sa prilepilo všetko čo okolo nich prešlo. Takže sme mali boľavé hrdlá, hlavy a nádchy a zaklincoval to vírus ktorý sme označili ako Pirátovu pomstu. Deti nám húfne padali ako muchy a tak sme 2 dni pred koncom tábora mali brušnú chrípku. Išla vo vlnách a cestu domov môžem označiť ako cestu hrôzy. Pomsta postihla aj mňa a ostatných vedúcich a príbuzných vedúcich a tak ďalší ľudia dostali niečo z tábora. Ja okrem pirátovej pomsty aj spoznanie svojej identity kardiaka. Toľko som ich na jednom mieste nikdy nezažila. Tábor bol šupový, modriny som mala ešte dva týždne, ale tie vybledli. Spomienky na tohoročný tábor však nevyblednú. Ani nemôžu toto som ešte nezažila.Pozdravuje vás váš kardiak Mária Jamborová

Mária Jamborová

Mária Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký malý, krpatý živel, ktorý je vždy skôr počuť ako vidieť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu