reklama

Divne obyčajná

Ja vlastne chcem iba také obyčajné veci, aj keď si myslím, že som trošku neobyčajná. Možno som len namyslená a pyšná ale aj tak sa mi páči byť iná ako všetky ostatné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vždy som taká chcela byť a chcela som byť aj ako Anna Shirley a myslím že mám trošku Annovský nos. A mám rada aj jarné dažde aj keď sú niekedy strašne studené, ale je po nich cítiť ozón ako aj dnes. A nemám rada keď ľudia pália mosty, presne tak ako on si myslím, že sú sprostí, ale potom si musím priznať že tej sprostosti dávam zelenú, keď to nezastavím a moja hrdosť je silnejšia ako ja. Potom ma mrzí že som to nezastavila a aj by som to ukázala aj by som slzu verejne vyronila a v pravde ale asi by to vyznelo pateticky a možno len na to čaká, kým uvidí že ľutujem, a keď na to čaká, nepozná ma, lebo by to už dávno vedel, že som to oľutovala a či ľutuje? Neviem lebo som si myslela že poznám. A najhoršie je keď sa niekedy musím tváriť a nemôžem ukázať to aká som, lebo za to budem potrestaná, za pravdu sa tresce a nikto je nechce počuť. A vraj nemám až tak pomáhať, ale obávam sa že neviem nepomáhať. Asi som závislá na tom blbom dobrom pocite a ilúzii dôležitosti. A viem že o čokoľvek Ho poprosím, že mi to dá a mňa to až zaráža, že to ide. A jeho, toho zvláštneho špinavého blonďáka som za dva týždne stretla 4 krát, on netuší kto som a ja ho nepoznám. A milión snežienok v zakliatej záhrade už odkvitlo a čakám na pol milióna fialiek. Chcela by som tam byť v noci a preskúmať to, či tam chodia víly. Možno som hlúpa, možno som blázon, robím a myslím na veci, ktoré sa k môjmu veku nehodia, ale kto to rozhodol kto povedal, že keď má človek svoj vek nepatrí sa robiť veci na ktoré už vek nemá. To je presne ako určiť to čo je a o nie je normálne. A najhoršie je byť pod papučou, človek stratí sám seba. Môže človek človeka zraniť iba vtedy keď má nad ním nejakú moc? Ja si myslím že nie, ale R si myslí opak. Chýbajú my tie izbové dišputy. A je mi smutno nad J životom, lebo bol pre mňa dôležitý a ja viem že ma mal rád, tak inak, že sme boli do istej miery spriaznené duše. Ale môžu byť duše spriaznené iba čiastočne? Budem veriť kvôli J že áno.

Mária Jamborová

Mária Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký malý, krpatý živel, ktorý je vždy skôr počuť ako vidieť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu