reklama

Sneh u Červeňanovcoch

V Soblahove sa vyskytol prvý sneh. A nielen v susedovie záhrade. Minulý týždeň v sobotu sme sa s maminou nasmiali na tom, ako som rok čo rok v jeden jesenný deň pýtala od maminy rukavice a od tatina sánky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Jeden náš sused má vo zvyku na jeseň posypať pooranú záhradu vápnom. Doteraz som nezistila, kedy to ten muž robil. Iba si pamätám že večer bola záhrada hnedá a v soboru ráno už bola biela. Vždy v noci záhrada obelela. Ja ako ranné vtáča, vždy na jeseň keď už opadalo lístie, prvé čo som ráno urobila, bolo že som sa pozrela von oknom, že či náhodou nenapadol sneh. Čakala som naň a keď som videla bielu záhradu, myslela som si, že to snežilo a vôbec mi neprišlo zvláštne, že všetky ostatné záhrady boli hnedé. Naliehala som na maminu aby mi obula, čižmy, dala rukavice a pustila ma von. Vôbec som nepočúvala, že to nie je sneh a že von nemôžem ísť skôr ako sa naraňajkujem. Po tatinovi som skákala tak vytrvalo, kým nevstal a nešiel mi nachystať sane. Potom som sa naobliekala a išla von, kde samozrejme žiaden sneh nebol. Tak som šla do našej záhrady a smutne som sa dívala na ten sneh v Červeňanech záhrade, lebo som stále verila, že to je sneh. Závidela som ujovi Palovi, že sa môže sánkovať alebo stavať snehuliaka. Ale nakoniec, som mohla poumývať sane, vyprášiť sedačku, navoskovať tie sánkové pliešky a čakať na ten ozajstný sneh. Ktorý zanedlho prišiel. Tento rok ujo Palo záhradu nevápnoval, ale to nevadí, pretože včera ju zasypal ten ozajstný sneh.

Mária Jamborová

Mária Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký malý, krpatý živel, ktorý je vždy skôr počuť ako vidieť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu